Eerste week in Californië

Hoi iedereen,

Ik ben nu al 8 dagen in Californië en ik vind het fantastisch! Ik voel me al helemaal thuis en me gastgezin is echt super lief voor me. Ik ben al 1x naar mijn school geweest voor een schoolpasje en om me lessen te wisselen.

Ik heb een tryout gedaan voor cheerleaden, maar dat werd hem toch niet helemaal. Ook heb ik cross country geprobeert, omdat ik altijd al van rennen heb gehoudn. Alleen bij de eerste training kreeg ik al een zonnesteek. Ik werd helemaal duizelig enzo, dat komt omdat het hier ontzettend warm is. Dit maakt het ook een beetje moeilijk om cross country te doen, dus ik heb besloten om dat ook aan de kant te zetten. Misschien dat ik waterpolo ga proberen, maar dat weet ik nog niet.

Vanaf woensdag 15 augustus gaat het Amerikaanse schoolleven voor mij beginnen. Mijn lessen zullen zijn: kunst, wiskunde, engels, Amerikaanse geschiedenis, drama, broadcasting en anatomie. Ik heb er echt super veel zin in, maar ben natuurlijk ook wel een kleinnnn beetje spannend hihi.


De afgelopen week heb ik veel nieuwe dingen geproeft en gedronken. Ik ben onder andere naar Taco Bell geweest. Dat is mexicaans eten. Ik had daar ook root beer gedronken (dat is een soort frisdrank).

Zaterdag 11 augustus was er een hollands/amerikaans feestje. Mijn gastmoeder spreekt heel goed nederlands. Eens in de zo veel tijd komen er mensen bij elkaar die nederlands praten of iets met nederland hebben. Super gezellig was het! Ik heb weer een hoop nieuwe mensen leren kennen. Ook waren er twee Japanse uitwisselingsstudenten aanwezig op dit feestje. Het was heel leuk om met hun te kunnen praten.

Zondag 12 augustus was er weer een feestje maar dit keer in ons huis. Het was voor de andere uitwisselingsstudenten die naar mijn school gaan. Hun heten Lili en Sophia. Lili is nederlands en Sophia is braziliaans. Ook kwam Sydney gezellig langs. Hij is ook een uitwisselingsstudent uit nederland, alleen hij gaat naar een andere school wat een uur verder op ligt. Het was een poolparty met een BBQ, erg leuk!


Reacties

Reacties

Anneke Marchbank

Zo te zien heb je het naar je zin Naomi, heerlijk om al die nieuwe mensen te ontmoeten. Wat doen je gastouders leuke dingen voor je, geluksvogeltje. Heel veel geluk in je nieuwe schooljaar, je kan het!!! xxxxx

Marja Mulder

Hey Naomi
Ziet er allemaal geweldig uit. En t is inderdaad heel warm daar, dus hou je maar n beetje koest ☀️☀️???. Heel veel plezier nog en een mooi schooljaar
Veel succes

Bianca Schoo

Wat leuk allemaal!!
Veel succes op school Naomi.
Gr X

Ria van der Gracht

Fijn dat je zo’n leuk gastgezin heb Naomi. En ik zou lekker gaan wedstrijdzwemmen joh, daar ben je goed in? . Heel veel plezier, en ik kijk uit naar je volgende verslagje..

Sonja

Leuk om je volgen Naomi! Ik vind het super stoer van je, je moet qua sporten ook nog je draai vinden. Heel veel succes op school!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active